donderdag 5 mei 2011

En nu is het alweer 5 mei.

We zijn gisteravond om 7 uur geland.
De terugreis was lang en vermoeiend.
Maar dat kwam meer omdat we al moe waren.
De prachtige week had indrukken achterlaten die telden
voor wel 3 weken.

Van te voren kijk je een beetje op internet.
Welke plaatsen gaan we bezoeken?
In welke hotels komen we terecht?
Hoe zal de sfeer zijn? Je gaat uiteindelijk met je collega's weg
en niet met familie of vrienden.

En dan opeens zijn we alweer thuis.
En vertel je de verhalen aan je familie.
De plaatsen waren schitterend.
De hotels waren allemaal prima.
En de sfeer?
Het IJdoornteam bleek een TEAM.

Er is veel gelachen, men hield rekening met elkaar.
Wie nog wilde, ging 's avonds nog uit.
Wie dat niet wilde bleef lekker in het hotel.
Wie liever wilde slapen of rustig op de kamer een boekje lezen,
koos daarvoor.
Men voelde zich prettig en ontspannen.
Ik realiseer me dat ik natuurlijk vooral voor mezelf spreek,
maar ik denk dat ik daarmee de mening van velen vertolk.

Het was in één woord GEWELDIG !!!

Voor de laatste keer (of tot maandag op school),
Marijke

2 opmerkingen:

  1. Helemaal mee eens :) Het was voor mij een onvergetelijke ervaring!!! En Marijke en Patricia: bedankt voor het elke dag bijhouden van het blog, helemaal TOP!

    Groetjes van Sandra

    BeantwoordenVerwijderen